HONDA CBR1000RR-R FIREBLADE ST

51,900.00KM

SKU: N/A Kategorije: ,
Opis

CBR1000RR-R Fireblade ST bit će dostupan u Grand Prix crvenoj boji.

Honda CBR1000RR-R Fireblade će sa svojim novim modelom nastaviti održavati reputaciju legendarnog motocikla, koji će u svojoj novoj verziji pružiti još veći užitak u vožnji. Godine 1992. Honda je iznenadila motociklistički svijet sa svojom radikalnom CBR900RR Fireblade, koja je nudila idealan spoj snage i male mase. Kroz godine, model Fireblade ostao je vjeran ovom konceptu, koji se odlično ponaša i na trkačkoj stazi i na cesti.

Nova Honda CBR1000RR-R Fireblade napravljena je za brzu vožnju na stazi. Okvir i položaj vozača dizajnirani su za izuzetno dinamičnu vožnju, dok novi Fireblade pruža nevjerovatnu efikasnost i potpunu kontrolu. Razvoj motora i šasije nove CBR1000RR-R Fireblade oslanjao se na trkački model RC213V-S s homologacijom za cestu, dok se u aerodinamici Honda potrudila maksimalno približiti pravom RC213V MotoGP motociklu. Nova CBR1000RR-R je geometrijski smanjena, što omogućava još precizniju kontrolu pri vožnji velikim brzinama i poboljšava stabilnost pri ubrzavanju i kočenju.

CBR1000RR-R Fireblade SP je prvi motocikl na svijetu koji koristi novu treću generaciju Öhlins Smart Electronic Control (SE-C3.0) 43 mm NPX (SV) prednje viljuške i zadnji amortizer TTX36 (SV), koji sada koristi Spool unutrašnje ventile i trkački kvalitet ovjesa s postavkama koje upravlja Öhlinsov Object Based Tuning Interface (OBTi). Novost je i digitalni vodič za prednaprezanje opruga preko instrument table. Prednje diskove kontrolišu nove četveroklipne čeljusti Brembo Stylema R i kočiona ručica/glavni cilindar Brembo, dok Cornering ABS sada uključuje način RACE, koji omogućava isključivanje zadnjeg ABS-a. Preuređeni srednji dio oklopa sadrži nova krilca koja stvaraju potisak za poboljšanje stabilnosti pri kočenju i konzistentnog prianjanja prednjeg dijela, ali s 10% manje napora u brzim zavojima. Također, položaj vozača je prilagođen za veću kontrolu – upravljač je viši, a oslonci za noge niži.

Novi četverocilindrični motor pruža unutrašnju efikasnost sagorijevanja kao kod RC213V-S, uz tehnologiju niskog trenja. Provrt i hod klipa identični su onima na trkačkom RC213V. Motor nove CBR1000RR-R Fireblade opremljen je titanijumskim klipnjačama i kovanim aluminijumskim klipovima. Direktni dovod zraka s donje strane prednje maske, u kombinaciji s novim ispušnim sistemom 4-2-1 i Akrapovič prigušivačem, omogućava impresivnih 160 kW (217 KS) pri 14.500 o/min i 113 Nm obrtnog momenta. Sistem “Throttle by Wire” omogućava vozaču još brži odziv na gas prilikom izlaska iz zavoja.

Tri režima vožnje (Riding Modes) omogućavaju vozaču individualno podešavanje parametara, kao što su:
– Snaga motora (P-Power) u pet nivoa, pri čemu je nivo 1 maksimalna snaga.
– Kočenje motorom (EB-Engine Braking) u tri nivoa, gdje je nivo 1 najjače kočenje motorom.
– Sistem kontrole podizanja prednjeg točka (W-Wheelie Control) u tri nivoa, pri čemu je nivo 1 najslabiji. Sistem se može i isključiti.

Novi “dijamantski” okvir izrađen je od 2 mm aluminija i omogućava preciznije prilagođavanje, optimizirajući krutost šasije. Motor je pričvršćen u okvir na šest tačaka, što značajno poboljšava upravljanje motociklom. Međuosovinski razmak sada iznosi 1.455 mm za veću stabilnost, a optimizirano je i težište za bolju agilnost. Zadnja viljuška produžena je za 30,5 mm po uzoru na RC213V-S, ali je zadržala težinu svoje kraće prethodnice. Fireblade sada koristi novi, potpuno podesivi Showa ovjes: 43 mm BPF USD viljuške naprijed i BFRC amortizer nazad. Zadnja guma je sada šira, dimenzija 200/55 ZR17.

Lakše i čvršće radijalno montirane Nissin četveroklipne kočione čeljusti rade u kombinaciji s većim kočionim diskovima prečnika 330 mm, koji s debljinom od 5 mm pružaju bolju toplotnu stabilnost čak i pri trkačkoj upotrebi. Zadnja kočiona čeljust je marke Brembo, kao kod modela RC213V-S. Cornering ABS omogućava sigurno kočenje čak i unutar zavoja, sprečavajući blokiranje točkova čak i pri naglim manevrima. Sistem Rear Lift Control (RLC) omogućava ekstremna kočenja bez podizanja zadnjeg točka. Ovi sistemi imaju dva režima – Sport, za cestovnu vožnju, i Track, za preciznije kočenje pri visokim brzinama na stazi.

Novi model sada sadrži novu šestosnu IMU jedinicu (Inertial Measurement Unit), koja zamjenjuje prethodnu petosnu verziju. Ova nova jedinica još preciznije prikuplja podatke potrebne za optimalnu kontrolu motocikla. Poboljšani su i sistemi Engine Brake te kontrola podizanja prednjeg točka (Wheelie Control). Dodatno, posjeduje i unaprijeđeni devetostepeni sistem protiv proklizavanja zadnjeg točka (HSTC), koji se može isključiti.

Potpuno nov je i sistem za brzi start “START MODE”, koji vozaču omogućava postavljanje ograničenja obrtaja na 6.000, 7.000, 8.000 ili 9.000 o/min. Sistem omogućava startanje s potpuno otvorenim gasom, dok se vozač može koncentrisati samo na otpuštanje kvačila, čime start postaje sigurniji. Elektronski podesivi progresivni upravljački amortizer (HESD) sada se može podešavati u tri nivoa.

Za bolju kontrolu tokom vožnje, nova CBR1000RR Fireblade opremljena je većim 5-inčnim TFT displejom u boji, s poboljšanom rezolucijom. Indikator za promjenu stepena prenosa sastoji se od pet bijelih LED dioda, koje svijetle i trepere kada obrtaji premaše podešene vrijednosti. Prikaz uključuje brzinomjer, broj obrtaja, odabrani stepen prenosa, temperaturu rashladne tekućine, pređenu kilometražu i putni računar s podacima o potrošnji goriva, dosegu i prosječnoj brzini.

Hondin sistem Smart Key dodaje udobnost, dok signal za hitno zaustavljanje (ESS) povećava vidljivost u saobraćaju.

Nudimo i opciju sniženja motocikla za 30 mm (uz doplatu). Dodatne informacije o kompatibilnosti i specifikacijama proizvoda možete provjeriti kod prodavca.

Napomena: Neke slike mogu prikazivati dodatnu opremu uz doplatu. Moguće su greške u unosu podataka. Za tačne informacije kontaktirajte ovlaštenog prodavca.

Dodatne informacije
Brend

HONDA

Boja

Grand Prix Red

Motor

4-taktni, 4-cilindrični, 16-ventilski, linijski

Zapremina

1000cc

Snaga

160 kW

Hlađenje

Tekućinom

Garancija

24 mjeseca

Recenzije (0)

Recenzije

Još nema recenzija.

Budi prvi koji će recenzirati “HONDA CBR1000RR-R FIREBLADE ST”

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Moto Centar

Zastupamo proizvođače PIAGGIO, VESPA, APRILIA, HONDA, MOTO GUZZI, CGM, SKA-P, T.J.MARVIN.

Za sva vozila iz našeg programa prodaje osigurani su svi rezervni dijelovi i dodatna oprema, većina odmah raspoloživa na skladištu.Za detaljne upute slobodno nas kontaktirajte.

PIAGGIO MEDLEY 125 SPORT

8,500.00KM
Odaberi opcije This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page

PIAGGIO MEDLEY 150

8,600.00KM
Odaberi opcije This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page

PIAGGIO MEDLEY 150 SPORT

8,800.00KM
Odaberi opcije This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
Dostava i plaćanje

TRANSPORT I ISPORUKA

Isporuka proizvoda dostupna je na području Bosne i Hercegovine.

Isporuka proizvoda Kupcu se naplaćuje, osim ako nije drugčije naznačeno.

Rok za isporuku Proizvoda Kupcu je do 7 kalendarskih dana, osim ako je drugi rok naveden u opisu predmetnog Proizvoda ili tokom postavljanja Narudžbe. 

MOTOCENTAR.BA ne odgovora za kašnjenja u isporuci Proizvoda uslijed okolnosti za koje ne odgovora, kao što je primjerice kašnjenja na strani prijevoznika.

TROŠKOVI DOSTAVE

Cijena dostave ovisi o iznosu naručene robe. Cijena uključuje prikupljanje naručenih proizvoda, pakiranje i dostavu na odabranu adresu. Cijena dostave vidljiva je prilikom kreiranja narudžbe i jasno naznačena na računu.

Cijena dostave u BiH iznosi 8,00 KM fiksno za male narudžbe do 100,00 KM.

Za iznos veći od 100,00 KM dostava je potpuno besplatna na području BiH.

Ovo vrijedi za dostavu opreme, dok se trošak dostave motora formira na osnovu broja kilometara do lokacije isporuke.